Cum se face update la pompele de caldura NIBE seria F la sistemul myUplink
Autor: Adrian Maftei – Inginer Service
18 Aprilie | 08:32
O noua generatie de software pentru pompele de caldura din seria F
De la inceputul anului 2024 a inceput un proces de transfer al sistemelor model F din aplicatia veche www.NibeUplink.com in aplicatia noua www.myUplink.com
Acest transfer se aplica sistemelor Nibe ce au in componenta unul din urmatoarele echipamente:
SMO 20, SMO 40, VVM 310, VVM320, VVM325, VVM500, BA-SVM, F1145, F1245, F1345, F1155, F1255, F1355
Acest proces se desfasoara treptat si este initiat prin realizarea update-urilor de soft la versiunile aparute in acest an.
Avantaje si beneficii pentru utilizatorii pompelor de caldura NIBE
- o interfata mai usor de folosit si mai moderna
- update-uri si imbunatatiri constante
- realizarea ulterioara a update-urilor direct din internet (OTA) fara sa mai fie nevoie de utilizarea stick-ului de date
- raspuns mult mai rapid la setarea parametrilor si citirea datelor
- securitate mai buna a datelor, serverele din Suedia sunt criptate si iti pastreaza datele in siguranta
- suport pentru asistenta vocala cu boxe inteligente (Google home/ Amazon Alexa)
Avantaje si beneficii pentru personalul de service si mentenanta
- utilizarea unei aplicatii moderne (MyUplink) care va fi imbunatatita permanent
- nu va mai fi nevoie sa utilizati 2 aplicatii pentru echipamentele NIBE – Nibeuplink pentru gama F si myUplink pentru gama S
- aplicatia myUplink Pro va putea fi utilizata si pentru echipamentele seria F ce ea ce va ajuta la realizarea unui service rapid si de calitate
- realizarea ulterioara a update-urilor direct de pe net (OTA) fara sa mai fie nevoie de utilizarea stick-ului de date
- raspuns rapid la setarea parametrilor si citirea datelor
- securitate mai buna a datelor, si a protocoalelor de transfer intre platforme.
INFO
Incepand cu 1 iunie 2024 accesul la NibeUplink va fi limitat.
Iar incepand cu 1 septembrie 2024 NibeUplink va fi inchis.
Cum se face transferul pas cu pas
PASUL 1 – Descarcati pe un stick de memorie (de preferinta gol si formatat FAT32) ultima versiune de software pentru echipamentul dumneavoastra.
ATENTIE: Alegeti si descarcati doar software-ul pentru modelul dvs de pompa de caldura NIBE.
Descarca versiunea de software/firmware in functie de modelul pompei NIBE
PASUL 2 – Introduceti stick-ul in portul USb al pompei de caldura / unitatii interioare si activati functia “Actualizare firmware” din meniul USB (apare automat dupa recunoasterea stick-ului de date)
INFO
Asteptati sa se actualizeze softul pompei de caldura, poate dura pana la 10-30 minute.
Nu opriti alimentarea pompei de caldura in timpul update-ului, si nu scoateti memoria USB din port.
Update-ul decurge automat, totusi daca intampinati probleme, contactati instalatorul partener, sau echipa NIBE Suport la service@nibe.ro sau pe WhatsApp la 0730 206 206
PASUL 3 – Descarcati si instalati aplicatia myUplink.com in telefonul dumneavoastra fie din Google play fie din Appstore, in functie de modelul telefonului.
PASUL 4 – Conectati-va in contul myUplink cu aceeasi adresa de e-mail si parola ca cea utilizata la NibeUplink
NOTE
- Daca ati activat anterior functia Premium prin plata abonamentului anual, atunci aceasta functie va fi transferata automat in noul sistem myUplink. Daca intampinati probleme, apelati la chat-ul gratuit din pagina myUplink.com.
- Daca sunt mai multe conturi (persoane) conectate la pompa de caldura atunci este suficient ca un administrator sa initieze trasferul in myUplink. Celelalte conturi vor primi un mesaj de informare in momentul finalizarii transferului.
- Pentru suport si service ne poti contacta oricand la service@nibe.ro sau pe WhatsApp la 0730 206 206